پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

پایان مسابقات والیبال جام رمضان سال 92

مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته با برگزاری یک دیدار به پایان رسید. در این دیدار دانشگاه علمی کاربردی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم دهیاری اسدآباد را شکست دهد.
این مسابقات با شرکت 6 تیم بصورت دوره از بیست و هشتم تیرماه آغاز و پس از انجام 15 مسابقه در تاریخ چهاردهم مردادماه با قهرمانی تیم انتظام به پایان رسید.
جدول نهایی مسابقات جام رمضان سال 1392

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته یک دیدار در سالن کوثر برگزار گردید که در این دیدار تیم لبنیات اعلا موفق شد با پیروزی در ست های اول،سوم و چهارم با نتیجه 3 بر 1 تیم ندای سلامت را شکست دهد و با کسب 11 امتیاز عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.
آخرین مسابقه نیز امشب بین تیم های دانشگاه علمی کاربردی و دهیاری اسدآباد برگزار خواهد شد.
 
http://s5.picofile.com/file/8109497134/IMG_0863.jpg
 

قهرمانی انتظام در مسابقات والیبال جام رمضان

مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته با یک دیدار پیگیری شد که طی آن تیم انتظام (نیروی انتظامی) با برتری 3 بر 0 برابر حریف خود دهیاری مریم آباد  توانست با کسب 14 امتیاز از 5 مسابقه عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد. امشب نیز دو تیم لبنیات اعلا (4 مسابقه 8 امتیاز) و ندای سلامت (4 مسابقه 7 امتیاز ) برای کسب مقام نائب قهرمانی این مسابقات به مصاف یکدیگر می روند.



پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته تیم های ندای سلامت و دهیاری اسدآباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم ندای سلامت با پیروزی در ست های دوم،سوم و چهارم موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.


تیم انتظام امید اول قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته دیدار حساس تیم های دانشگاه علمی کاربردی و انتظام(نیروی انتظامی) در سالن کوثر برگزار گردید. در این دیدار که حدود 170 دقیقه بطول انجامید،ابتدا تیم دانشگاه علمی کاربردی در ست های اول و دوم به پیروزی رسید ولی در پایان تیم انتظام توانست با برتری در ست های سوم،چهارم و پنجم ضمن پیروزی در این دیدار امید خود برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را افزایش دهد. دیدار آخر  این تیم برابر تیم ته جدولی دهیاری مریم آباد خواهد بود.

مسابقات والیبال جام رمضان

ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته با برگزاری دیدار بین تیم های لبنیات اعلا و دهیاری مریم آباد پیگیری شد که در این دیدار تیم لبنیات اعلا موفق شد با پیروزی در ست های دوم، چهارم و پنجم حریف خود را شکست دهد.

شهادت حضرت علی ع تسلیت باد

http://s4.picofile.com/file/7868664515/262.jpg


امشب، شب ناله در فراق پدری مهربان است که غیر از چاه و نخل و ماه، کسی گریه‏اش را ندیده بود. پدری دل‏سوز که با آه همه کودکان یتیم، شریک بود و غصه‏ های همه را بر جان خود هموار می‏کرد، ولی کسی از غربت او و دردهای دلش، با خاری در چشم و استخوانی در گلو، خبر نداشت.


شهادت مولای متقیان، امیرمومنان حضرت علی(ع) تسلیت باد

ادامه مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته دو تیم مدعی انتظام و ندای سلامت در سالن کوثر به مصاف یکدیگر رفتند که در یک دیدار 120 دقیقه ای تیم انتظام توانست با پیروزی در ست های اول،سوم و چهارم حریف خود را مغلوب کند و با کسب 9 امیتاز از 3 دیدار جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.



پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان جمعه شب تیم های لبنیات اعلا و دهیاری اسدآباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم لبنیات اعلا موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج 25-10 ،25-23 و 25-22 تیم دهیاری اسد آباد را مغلوب کند.

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته تیم های دهیاری مریم آباد و دانشگاه علمی کاربردی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم دانشگاه علمی کاربردی موفق شد با نتیجه 3 بر 0 و با نتایج 25-13، 25-23 و 25-15 حریف خود را شکست دهد.این مسابقات امشب با دیدار تیم های دهیاری اسدآباد و لبنیات اعلا پیگیری خواهد شد.