پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

اسدآباد قهرمان مسابقات والیبال جام فجر 35

دیدار پایانی مسابقات والیبال جام فجر 35 گرامیداشت دهه مبارک فجر شنبه شب نوزدهم بهمن ماه با برگزاری دیدار تیم های اسدآباد سفلی و دهیاری فراغه برگزار گردید که در پایان تیم دهیاری اسدآباد توانست با پیروزی در ست های اول، دوم و چهارم با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نماید.
در این دیدار هاشم نگهدار بازیکن تیم دهیاری اسدآباد به عنوان بازیکن فنی و قاسم عسکر نژاد بازیکن تیم دهیاری فراغه به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.
 











مسابقات والیبال بانوان بخش مرکزی

در ادامه مسابقات والیبال بانوان بخش مرکزی گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز شنبه نوزدهم بهمن ماه در دور دوم این مسابقات سه دیدار در سالن کوثر برگزار گردید که نتایج آن در زیر آمده است:

ساینا 1   کوثر 2
شمس آباد 0 امید 2
رحیم آباد 2 شمس آباد 0

نتایج نیمه نهایی مسابقات والیبال جام فجر 35

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام فجر 35 گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز های پنجشنبه و جمعه در سالن کوثر پیگیری شد.
در روز پنجشنبه تیم های دهیاری فراغه و دهیاری اسفندآباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که تیم دهیاری فراغه در سه ست پیاپی و با نتایج 25-12 ، 25-20 و 25-13 موفق شد حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود.
در این دیدار رسول دهقان بازیکن دهیاری فراغه به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
در روز جمعه تیم های دهیاری اسدآباد سفلی و دهیاری فیض آباد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دهیاری اسدآباد موفق شد با برتری در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25-22 ، 25-18 و 25-15 حریف خود را سه بر یک شکست دهد و راهی فینال شود.
در این دیدار نیز رحمان اکبری بازیکن تیم دهیاری فیض آباد به عنوان بازیکن اخلاق معرفی گردید.
دیدار فینال این مسابقات امشب در سالن فجر برگزار خواهد شد.







آغاز مسابقات والیبال بانوان جام دهه فجر در بخش مرکزی

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یکدوره مسابقه والیبال بانوان در بخش مرکزی از روز جمعه هجدهم بهمن ماه در سالن کوثر آغاز گردید. در دیدارهای روز اول این مسابقات تیم های کوثر و امید با نتایج مشابه 2 بر 0 بر حریفان خود رحیم آباد و فرهنگیان را شکست دهند.
 

پایان مسابقات والیبال بانوان بخش بهمن

مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه با برگزاری دیدار فینال بین تیم های پایگاه فاطمه الزهرا و دانشگاه علمی کابردی برگزار گردید گردید که در پایان تیم دانشگاه علمی کاربردی با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.تیم هلال احمر نیز به مقام سومی این مسابقات دست یافت.
 

پیگیری مسابقات والیبال جام فجر 35

آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات والیبال جام فجر 35 گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شب گذشته در سالن کوثر برگزار گردید . در این مسابقه دو تیم دهیاری اسدآباد سفلی و دهیاری مریم آباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم دهیاری اسدآباد توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد و به عنوان تیم اول از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند. تیم دهیاری فراغه نیز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.
در این دیدار همچنین حسین زارع از تیم دهیاری مریم آباد به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد و هدیه خود را از آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان دریافت نمود.
بازی های مرحله نیمه نهایی بدین شرح می باشد:
دهیاری اسفندآباد - دهیاری فراغه   پنجشنبه 92/11/17 ساعت 19 سالن کوثر
دهیاری اسدآباد سفلی - دهیاری فیض آباد    جمعه 92/11/18 ساعت 19 سالن کوثر



پیگیری مسابقات والیبال جام فجر 35

شب گذشته در ادامه مسابقات والیبال جام فجر 35 (دهیاری ها) دیدار دو تیم دهیاری احمدآباد و دهیاری اسفندآباد در سالن کوثر برگزار گردید که در پایان تیم دهیاری اسفندآباد توانست در سه ست پیاپی با نتایج 25-11 ، 29-27 و 25-14 حریف خود را شکست دهد و با 6 امتیاز به عنوان تیم اول از این گروه صعود کند. همچنین از این گروه دهیاری فیض آباد با 3 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در پایان این مسابقه آقای حمیدرضا صفری بازیکن تیم دهیاری اسفنداباد به عنوان بازیکن اخلاق معرفی گردید و هدیه خود را از آقای حبیب پورعسکری مسئول کمیته مربیان هیات والیبال دریافت نمود.




پیگیری مسابقات والیبال بانوان دهه فجر

سه شنبه پانزدهم بهمن ماه دور دوم مسابقات والیبال بانوان جام دهه فجر  در بخش بهمن با انجام 4 مسابقه (صبح و بعدازظهر) پیگیری شد که طی آن نتایج زیر به دست آمد:

هلال احمر 2                                  بداف 1
اسدآباد سفلی 0                   هلال احمر 2
 ( اسدآباد سفلی انصراف داد)

علمی کاربردی 2       پایگاه فاطمه الزهرا 0
پایگاه فاطمه الزهرا 2             هلال احمر 0

پیگیری مسابقات والیبال جام فجر 35

مسابقات والیبال جام فجر 35 (دهیاری ها) شب گذشته با برگزاری یک دیدار در سالن کوثر پیگیری شد.

این مسابقه که بین تیم های دهیاری فراغه و دهیاری اسدآباد اسفندآباد برگزار گردید، در حدود 120 دقیقه به طول انجامید که در پایان تیم دهیاری اسدآباد موفق شد در ست های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25-18 ، 25-20 و 25-15 حریف خود را شکست دهد و در ست های اول و سوم 25-17 و 25-21 شکست خورد.

در این دیدار محسن عسکر نژاد بازیکن تیم دهیاری فراغه به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب و جایزه خود را از آقای رسول شریفی مسئول کمیته داوران هیات والیبال شهرستان دریافت نمود.


http://s5.picofile.com/file/8111833676/v_3.jpg


http://s5.picofile.com/file/8111833684/v_3_1_.jpg


http://s5.picofile.com/file/8111833718/v_3_2_.jpg

مسابقات والیبال جام فجر 35

در ادامه مسابقات والیبال جام فجر 35 گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر شب گذشته در سالن کوثر دیدار تیم های دهیاری فیض آباد و دهیاری اسفندآباد برگزار گردید که در پایان تیم دهیاری اسفندآباد توانست در سه ست پیاپی و با نتایج 25-19 ، 25-23 و 25-14 حریف خود را از پیش رو بردارد.
در این دیدار آقای احسان پوربرخورداری از تیم دهیاری اسفندآباد به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب و هدیه ای به رسم یادبود توسط آقای جلیل فلاح زاده عضو هیات رئیسه هیات والیبال شهرستان به ایشان اهدا گردید.