پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

مسابقات والیبال انتخابی جوانان استان

در ادامه مسابقات والیبال جوانان انتخابی استان روز گذشته تیم والیبال شهرستان برابر تیم قدرتمند محمودآباد یزد (که به تازگی در مسابقات قهرمانی کشور به مقام چهارم دست یافت) قرار گرفت و در دو ست پیاپی با نتایج 25-12 و 25-17 شکست خورد. تیم شهرستان با یک پیروزی و دو شکست به کار خود در این رقابتها پایان داد.
همچنین طبق اعلام هیات والیبال استان سه تن از بازیکنان تیم شهرستان آقایان عباس زارع زاده، امیرحسین مهدوی و مجید ابوالقاسم پور جهت شرکت در تمرینات تیم منتخب به اردوی این تیم دعوت شدند.


پیروزی تیم والیبال جوانان شهرستان مقابل تفت

در ادامه مسابقات والیبال انتخابی جوانان استان روز گذشته در سالن شهید صدوقی یزد تیم والیبال شهرستان در دومین دیدار خود برابر تیم تفت به میدان رفت و در حالیکه دو بازیکن اصلی خود را همراه نداشت توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم تفت عبور کند. در این مسابقه ابتدا تیم شهرستان با ارائه یک بازی ضعیف ست اول را با نتیجه 25-14 به حریف واگذار کرد ولی با مسلط شدن به بازی توانست در ست های دوم و سوم با نتایج 25-15 و 17-15 حریف خود را شکست دهد.
این تیم در سومین دیدار خود یکشنبه برابر تیم قدرتمند محمودآباد یزد قرار خواهد گرفت.

شکست والیبال جوانان ابرکوه مقابل بهاباد

تیم والیبال جوانان شهرستان در مسابقات انتخابی استان روز گذشته در سالن شهید صدوقی یزد در اولین دیدار خود برابر تیم بهاباد به میدان رفت و در پایان در دو ست پیاپی و با نتایج مشابه  25-19 مقابل حریف خود تن به شکست داد.
این تیم در دومین دیدار خود فردا برابر تیم تفت قرار خواهد گرفت.



تمرینات آماده سازی تیم جوانان شهرستان

تمرینات آماده سازی تیم والیبال جوانان شهرستان جهت مسابقات انتخابی استان از هفته گذشته هر روز در سالن فجر شهرستان برگزار شده است.

تیم جوانان شهرستان در این مسابقات در گروه یک با تیم های محمود آباد یزد، میبد، بهاباد، اردکان و تفت همگروه است که در اولین دیدار خود روز سه شنبه 14 مرداد ماه در سالن شهیدصدوقی یزد به مصاف تیم بهاباد خواهد رفت.



http://yazdvolleyball.ir/images/101.jpg

http://s5.picofile.com/file/8133361042/v_abarkooh_1_.jpg


http://s5.picofile.com/file/8133361076/v_abarkooh_2_.jpg


http://s5.picofile.com/file/8133361118/v_abarkooh_3_.jpg

اتومیلان قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان

تیم اتومیلان (دروازه میدان) قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان سال 93 شهرستان ابرکوه شد.
دیدار پایانی مسابقات والیبال جام رمضان (یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) که قرار بود شب گذشته بین تیم های اتومیلان و لبنیات اعلا در سالن کوثر برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان تیم لبنیات اعلا ( فقط 4 نفر حضور داشتند) با نتیجه 3 بر 0 به نفع تیم اتومیلان به پایان رسید و این تیم بدون باخت توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

این مسابقات با حضور 8 تیم در دو گروه از دوشنبه 93/04/16 آغاز شد و با انجام 15 دیدار به پایان رسید.








پایان مسابقات والیبال جام رمضان بخش بهمن

مسابقات والیبال جام رمضان در بخش بهمن شب گذشته با انجام دو دیدار به پایان رسید.
این مسابقات در رده نونهالان با حضور 5 تیم و بصورت دوره ای برگزار گردید و در پایان تیم مدرسه والیبال د قهرمان شد و تیم خرم آباد به عنوان نائب قهرمانی دست یافت.
در رده بزرگسالان نیز که با حضور 5 تیم (4نفره) و به صورت دوره ای برگزار گردید تیم شهرداری مهردشت به مقام قهرمانی دست یافت و تیم اسفندآباد به عنوان نائب قهرمانی دست یافت.



روز قدس روز حیات اسلام است

http://moallempress.ir/images/upfiles/20140721/shutterstockb.jpg

به صحنه می‏ آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود. به صحنه می‏ آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند.
به صحنه می‏ آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.
آری! جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح، به صدا درخواهد آمد.
وعده ما جمعه سوم مردادماه در راهپیمایی روز جهانی قدس

راهیابی تیم اتومیلان به فینال مسابقات والیبال جام رمضان

اولین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان (یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) شب گذشته در سالن کوثر برگزار گردید.
در این دیدار تیم های اتومیلان (دروازه میدان) و اسدآباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم اتومیلان توانست با برتری در سه ست متوالی و با نتایج 27-25 ، 25-15 و 25-20 حریف خود را شکست دهد و راهی فینال این مسابقت شود.
امشب نیز دو تیم لبنیات اعلا و شهرداری مهردشت در دیداری حساس برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت جواز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورند.