پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

سلام...در تاریخ 95/4/28 روز دوشنبه در سالن شهید صدوقی یزد با انجام تست والیبال بین  دختران شهرستانی و استانی  در رده سنی73/10/11 به بالا ، زهرا سادات نجفی از شهرستان ابرکوه به عنوان یکی از بازیکنان برتر تیم امید یزد  انتخاب شد و ان شاا...با حضور در تمرینات استانی ، در مسابقات کشوری امید حضور خواهد داشت ...با تشکر از پرسنل اداره ورزش و جوانان و هییت والیبال بانوان ابرکوه و مربی ایشان   ....

هیئت والیبال ابرکوه این موفقیت را به هیئت والیبال بانوان و ورزش شهرستان ابرکوه تبریک عرض می نماید.

با سلام .. صبح روز دوشنبه 28 تیرماه جلسه ای با حضورآقای خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان ، آقای حمیدی زاده رئیس هیئت والیبال ، خانم حاجی زاده مسئول ورزش بانوان و شیخی نائب رئیس هیئت والیبال و مربیان و اعضای هیئت والیبال بانوان در مورد بهتر برگزار شدن مسابقات و حل مسایل و مشکلات مربوط به مربیان و عملکرد ورزش بانوان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

تبریک هیات والیبال ابرکوه به روابط عمومی هیات استان

هر مجموعه ای برای رسیدن به هدف تمام توان و نیروی خود را بکار می گیرد و تمام اعضا هماهنگ و همسو برای پیشبرد اهداف مجموعه تلاش می کنند. در این بین هستند کسانی که در گمنامی و پشت صحنه نقش انکار ناپذیری در تحقق اهداف دارند. محمدصادق درخشی یکی از آنهاست. مسئول روایط عمومی هیئت والیبال استان یزد مانند یک سرباز و بدون هیچ چشم داشتی ، صادقانه در تلاش و تکاپوست تا قدمی در راستای روبه جلو بردن والیبال استان بردارد. بدون شک انتخاب ایشان به عنوان روابط عمومی برتر پاسخی است به خدمت صادقانه و خالصانه.

هیئت والیبال شهرستان ابرکوه این موفقیت را به ایشان تبریک عرض می نماید و برای ایشان آرزوی بهروزی روزافزون دارد.

ضیافت افطاری کانون والیبال بخشنده

مراسم افطاری به میزبانی کانون والیبال بخشنده پور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، اعضای هیئت والیبال و اعضای کانون والیبال بخشنده پور برگزار شد رسولی فرماندار ابرکوه نوجوانان و جوانان والیبالیست را به ورزش و تحصیل علم و معنویات سفارش نمودند و مزایای ورزش در ابعاد مختلف را بازگو کردند. پس از مراسم افطاری جلسه ی هیئت والیبال برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر گردید.








تیم کیمیا قهرمان مسابقات والیبال بانوان ابرکوه جام رمضان شد

به نام یزدان بخشاینده

تیم کیمیا قهرمان مسابقات والیبال بانوان ابرکوه جام رمضان شد.

در فینال این مسابقات دو تیم کیمیا و دهیاری ده عرب به مصاف هم رفتند که تیم کیمیا در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شد تیم دهیاری ده عرب را با نتیجه ی 2 بر 1 شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد. در دیدار رده بندی نیز تیم نسیم موفق شد با نتیجه ی 2 بر 1 تیم ام السلمه را شکست دهد و به مقام سوم دست یابد. با تشکر از هیئت والیبال بانوان و خانم ها اکرمی و شیخی .


آغاز مسابقات والیبال بانوان - جام رمضان

در پایان مرحله ی گروهی رقابت های والیبال بانوان ابرکوه جام رمضان ، تیم های کیمیا ، نسیم ، دهیاری ده عرب و ام السلمه به مرحله ی بعد راه یافتند. این رقابت ها به مدت دو شب در سالن های شهید کارگر ابرکوه و شهید خسروی فراغه برگزار شد. نتایج مرحله ی گروهی رقابت ها به شرح زیر است :

کیمیا 2 - نسیم 0

دهیاری ده عرب 2 - ام السلمه 0

کیمیا 2 - نوجوانان ابرکوه 0

نوجوانان فراغه 0 - دهیاری ده عرب 2

نوجوانان ابرکوه 0 - نسیم 2

ام السلمه 2 - نوجوانان فراغه 0