پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

با سلام ...در تاریخ 95/11/13 در ادامه مسابقات دهه فجر بانوان مدرسه والیبال خانم شیخی دو مسابقه دیگر در شهرستان ابرکوه  در سالن شهید کارگر برگزار شد که تیم جوانان 1 توانست حریف خود نوجوانان 2 را در دو ست پیاپی شکست دهد ....و بازی دوم هم بین جوانان 1 و نوجوانان 1 برگزار شد که  تیم نوجوانان 1 توانست با نتیجه فشرده دو بر یک ، تیم حریف را شکست دهد.

در تاریخ 95/11/14 در ادامه مسابقات والیبال بانوان دهه فجر مدرسه والیبال شیخی ،پنج بازی در شهرستان ابرکوه  در سالن شهید کارگر برگزار شد که در بازی اول تیم جوانان 1، تیم المپیاد را شکست داد ....در بازی دوم تیم المپیاد ، توانست تیم نوجوانان دو را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد ....در بازی سوم تیم نوجوانان 1 در برابر جوانان 1 پیروز میدان بود ...در بازی چهارم تیم نوجوانان 2 در مقابل جوانان 2 به پیروزی رسید .... بازی آخر هم بین تیمهای نوجوانان 1 و المپیاد ، برگزار شد که تیم نوجوانان 1 برنده مسابقه شد .....تیم نوجوانان 1 و جوانان 1 به عنوان تیم اول و دوم گروه به مرحله یک چهارم راه یافتند .

بنام خدا

نتایج هفته ی ماقبل پایانی مسابقات والیبال جام محلات ابرکوه یادواره ی شهدای مدافع حرم

داروخانه ی دکتر ولی 3 - کانون والیبال بخشنده پور 0

مدرسه ی والیبال سالاری 1 - شهرداری مهردشت 3

خرم آباد 0 - صفی آباد 3

تیم والیبال داروخانه ی دکتر ولی قهرمان مسابقات والیبال جام محلات ابرکوه یادواره ی شهدای مدافع حرم شد.

دیشب و در ادامه ی این مسابقات تیم داروخانه ی دکتر ولی موفق شد در سه ست پیاپی تیم کانون والیبال بخشنده پور را شکست دهد و یک هفته مانده به پایان مسابقات با کسب 20 امتیاز از 7 بازی قهرمان این دوره از مسابقات شود.

به نام یزدان پاک

مسابقات والیبال مدرسه ی والیبال خانم شیخی برگزار شد.

این مسابقات که به مناسبت ایام ا.. دهه ی فجر بین 9 تیم برگزار می گردد ، تیم ها در دو گروه ایرکوه و بخش فراغه به رقابت می پردازند. در روز اول این مسابقات در گروه ابرکوه تیم نوجوانان 3 موفق شد تیم جوانان 2 را در دو ست پیاپی شکست دهد. در دیگر بازی این گروه نوجوانان 1 توانست حریف خود نوجوانان 2 را شکست دهد.

بنام خدا

نتایج ادامه ی مسابقات والیبال جام محلات ابرکوه یادواره ی شهدای مدافع حرم

مدرسه ی والیبال سالاری 0 - داروخانه ی دکتر ولی 3

صفی آباد 1 - گل کاران 3