پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

جلسه هیات والیبال

آخرین جلسه هیات والیبال شهرستان جمعه گذشته برگزار گردید.در این جلسه که اعضای هیات والیبال شهرستان ،رئیس شرکت لبنیات اعلا ،سرپرست تیم های لبنیات اعلا و همچنین بازیکنان تیم بزرگسالان شهرستان (لبنیات اعلا) حضور داشتند، ابتدا آقای حمیدی زاده رئیس هیات والیبال شهرستان ضمن تقدیر  و تشکر ویژه از اهالی والیبال شهرستان بخصوص حامی تیم های والیبال شهرستان جناب آقای وجیه الله بابامحمدی و همچنین جناب آقای جلیل فلاح زاده از شرکت تعاونی لبنیات اعلا ابرکوه، به تشریح فعالیت های انجام شده در سال 1391 پرداخت.وی در ادامه عنوان کرد: امسال با عنایت حق تعالی و همکاری همه عزیزان مسابقات مختلفی در سطح شهرستان انجام گردید(مسابقات گرامیداشت 3 خرداد ،جام رمضان،مسابقه گرامیداشت دهه فجر و ... در ابرکوه و بخش بهمن)وهمچنین با حمایت های بیدریغ آقای قاسمی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین عزیزان فوق الذکر در شرکت لبنیات اعلا تیم نوجوانان شهرستان در مسابقات المپیاد دارالعباده و همچنین تیم بزرگسالان شهرستان در مسابقات استانی حضور یافتند.
در پایان آقای حمیدی زاده با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از زحمات آقایان قاسمی،بابامحمدی،فلاح زاده و اعضا هیات والیبال تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه آقای بابا محمدی نیز ضمن تشکر از ورزشکاران و اعضاء هیات والیبال شهرستان،افزود:هدف ما در شرکت لبنیات اعلا و باشگاه فرهنگی ورزشی لبنیات اعلا ابرکوه این است که بتوانیم به جوانان و ورزشکاران این شهرستان کمک کنیم و از هیچ کمکی در راه رسیدن به این هدف دریغ نمی کنیم.
در آخر نیز از طرف شرکت اعلا هدیه ای به رسم یابود به آقای حمیدی زاده ،بازیکنان بزرگسال شرکت کننده در مسابقات استانی ، مربی و سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات استانی اهدا شد.همچنین شرکت لبنیات اعلاء بسته ای متشکل از محصولات متنوع خود را به همه حاضرین در جلسه تقدیم نمود.

 

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 آقایان در یزد

به گزارش وب سایت رسمی  هیات والیبال استان یزد این کلاس از ساعت 8 صبح روز شنبه 91/11/7با حضور 25نفراز علاقمندان به مربیگری والیبال در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان استان یزد آغاز شد.در این کلاس مباحث تئوری و مباحث عملی آموزش داده شد.

از شهرستان ابرکوه نیز آقایان عباس حمیدی زاده (رئیس هیات والیبال شهرستان) و سیدحبیب زارعی حضور داشتند.


http://s2.picofile.com/file/7694700535/img_0817.jpg


http://s3.picofile.com/file/7694700642/IMG_0871.jpg

عذرخواهی از اهالی والیبال شهرستان

با سلام

با توجه به پیام های شما والیبالیست های شهرستان در خصوص عدم فعالیت پایگاه اطلاع رسانی هیات والیبال شهرستان، بدینوسیله از شما عزیزان بابت تاخیر چندماهه در بروز رسانی این پایگاه عذرخواهی نموده و امیدواریم به لطف حق تعالی بتوانیم در راه گسترش ورزش در جامعه علی الخصوص ورزش والیبال قدمی هر چند کوچک برداریم.


روابط عمومی هیات والیبال شهرستان ابرکوه