پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

پیروزی تیم مدرسه والیبال مهردشت بر اقلید

روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، تیم مدرسه والیبال مهردشت در شهرستان اقلید در دیداری دوستانه توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم مدرسه والیبال آن شهرستان را مغلوب کند.
http://s3.picofile.com/file/8217664618/mehr_1_.jpg

http://s3.picofile.com/file/8217664634/mehr_2_.jpg

برگزاری مسابقه والیبال بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش

مسابقه والیبال بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بین دو تیم کوثر و شهید فلاحزاده به صورت رفت و برگشت  روزهای پنجشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۶ و یکشنبه ۹۴/۷/۱۹ برگزار گردید که در هر دو مسابقه تیم کوثر به مربیگری سرکار خانم مهدی پور  دو بر صفر به پیروزی رسید.

IMG-20151012-WA0014


IMG-20151012-WA0015

انتصاب در هیات والیبال شهرستان

نایب رییس هیات والیبال شهرستان ابرکوه معرفی شد.

طی حکمی از سوی رییس هیات والیبال شهرستان ابرکوه سرکار خانم سکینه شیخی به عنوان نایب رییس جدید هیات والیبال شهرستان ابرکوه و مسئول هیات والیبال بانوان شهرستان منصوب شد. همچنین در همین راستا از زحمات سرکار خانم مهدی پور تقدیر شد و مقرر گردید اعضا هیات بانوان در اسرع وقت از طرف مسئول والیبال بانوان مشخص شوند.

جلسه هیئت والیبال شهرستان ابرکوه

جلسه هیئت والیبال شهرستان ابرکوه روز دوشنبه مورخ ۹۴/۷/۶ در محل اداره ورزش و جوانان با حضور اعضاء هیئت والیبال، بانوان مربی، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول ورزش بانوان در خصوص ارائه گزارش عملکرد والیبال بانوان در سال جاری و همچنین بررسی مسائل و مشکلات والیبال شهرستان برگزار شد.

IMG_5260

IMG_5263

پیروزی تیم بزرگسالان ابرکوه بر تیم شهرستان اقلید

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، روز گذشته تیم والیبال بزرگسالان شهرستان ابرکوه با حضور در شهرستان اقلید به مصاف تیم بزرگسالان آن شهرستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را مغلوب کند.
بازیکنان تیم ابرکوه در این دیدار آقایان محمدبخشنده پور، مسلم امیریان، اسماعیل نعمتی زاده، رحمان اکبری، علی اکرمی، حامد فلاح زاده، سیدمحمود جلایی، عقیل خشنود و علی سینا رنجبر بودند و مربیگری تیم را  آقایان شریفی و پورعسکری (رئیس کمیته داوران و مربیان شهرستان) عهده دار بودند.
 
http://s3.picofile.com/file/8214120676/h_defamoghaddas_1_.jpg

http://s3.picofile.com/file/8214120700/h_defamoghaddas_2_.jpg

http://s3.picofile.com/file/8214120750/h_defamoghaddas_3_.jpg