پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

دهیاری اسداباد قهرمان مسابقات والیبال

مسابقات والیبال جام دهیاری ها گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شب گذشته با برگزاری یک دیدار به پایان رسید. در این مسابقات که با شرکت 5 تیم و به صورت دوره ای در 5 شب برگزار گردید، دو تیم 8 امتیازی دهیاری اسدآباد و دهیاری فراغه در آخرین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دهیاری اسداباد توانست در دو ست پیاپی و با نتایج 29-27 و 25-15 حریف خود را شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.



مسابقه والیبال دوستانه بانوان

روز یکشنبه 19 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تیم های والیبال بانوان یاس و بهار در سالن شهیدکارگر برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم یاس توانست با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست دهد.

 

پیگیری مسابقات والیبال جام دهیاری ها

در ادامه مسابقات والیبال جام دهیاری روز پنجشنبه دو دیدار در سالن کوثر برگزار گردید که در این دیدارها ابتدا دهیاری فراغه با نتیجه 2 بر 0 دهیاری صفی آباد را شکست داد و در دیگر دیدار تیم دهیاری اسفنداباد توانست با نتیجه 2 بر 1 دهیاری فیض آباد را شکست دهد.





پیگیری مسابقات والیبال جام دهیاری ها

در ادامه مسابقات والیبال جام دهیاری ها شب گذشته دو دیدار در سالن کوثر برگزار گردید که در دیدار اول تیم دهیاری اسدآباد توانست با نتیجه 2 بر 1 دهیاری فیض آباد را شکست دهد و در دیگر دیدار تیم دهیاری اسفندآباد با نتیجه 2 بر 0 دهیاری صفی آباد را شکست داد.



مسابقات والیبال بانوان-گرامیداشت دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز گذشته دو دیدار دوستانه والیبال در سالن شهدای مهردشت برگزار گردید که طی آن تیم بانوان پایگاه فاطمه الزهرا مهردشت با نتایج مشابه 2 بر 0 تیم های روستای حسین آباد  و روستای فراغه را شکست داد.

http://s4.picofile.com/file/8168192684/vo_fajr.jpg

آغاز مسابقات والیبال جام دهیاری ها

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شب گذشته مسابقات والیبال جام دهیاری ها با برگزاری دو دیدار در سالن کوثر آغاز شد. در این دیدارها تیم های فراغه و اسدآباد با نتایج مشابه 2 بر 0 حریفان خود اسفندآباد و صفی آباد را شکست دادند.
این مسابقات با شرکت 5 تیم روستایی ( 3 تیم از بخش مرکزی و 2 تیم از بخش بهمن) به صورت دوره ای برگزار می شود.

شکست والیبال ابرکوه برابر مهریز

اولین دیدار تیم شهرستان در مسابقات والیبال بزگسالان قهرمانی استان یزد جام فجر عصر روز سه شنبه پنجم هفتم بهمن ماه در سالن شهید صدوقی یزد برگزار گردید. در این دیدار تیم شهرستان با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را حریف خود واگذار کرد. تیم ابرکوه در ست های اول و دوم با نتیجه مشابه 25-19 حریف خود را مغلوب کرد و در ست های سوم، چهارم و پنجم با نتایج 25-17 ، 25-14 و 15-12 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

لازم به ذکر است مسابقات والیبال بزرگسالان قهرمانی استان یزد جام فجر با حضور تیم های یزد الف ، تفت ، بافق ، بهاباد و خاتم در گروه یک و تیم های یزد ب ، مهریز ، زارچ ، اردکان ، ابرکوه و میبد در گروه دو در حال برگزاری است و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.