پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال جام رمضان

شب گذشته با برگزاری دیدار تیم های اسدآباد و شهید فلاح زاده مرحله گروهی مسابقات والیبال جام رمضان(یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) به پایان رسید .
در این دیدار تیم اسدآباد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد و مانند تیم شهرداری مهردشت 6 امتیازی شد که پس از پوئن شماری تیم شهرداری مهردشت به عنوان تیم اول و تیم اسدآباد به عنوان تیم دوم از گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
پیش از این نیز تیم های اتومیلان( دروازه میدان) و لبنیات اعلا از گروه الف به ترتیب با 9 و 6 امتیاز جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بودند.
به این ترتیب روز چهارشنبه 93/05/01 ساعت 21:30 اولین دیدار نیمه نهایی بین تیم های اتومیلان و اسدآباد و در روز پنجشنبه 93/05/02 دیگر بازی نیمه نهایی بین تیم های لبنیات اعلا و شهرداری مهردشت برگزار خواهد شد.

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان 93

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته دیدار تیم های اتومیلان (دروازه میدان) و بداف در سالن کوثر برگزار گردید که در پایان اتومیلان با نتیجه 3 بر 0 حریف خود را شکست داد و توانست به عنوان تیم اول از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.پیش از این نیز تیم لبنیات اعلا از این گروه صعود کرده بود.
تیم های صعود کننده گروه دو این مسابقات  دوشنبه شب با بازی تیم های اسداباد و شهید فلاح زاده مشخص خواهد شد.

http://s5.picofile.com/file/8129433934/v_3_1_.jpg

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان بخش بهمن

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان در بخش بهمن شب گذشته در رده نونهالان تیم مدرسه والیبال د با نتیجه 2 بر 0 مدرسه والیبال ب را شکست داد.
در رده بزرگسالان تیم شهرداری مهردشت 2 بر 0 از سد تسم جوانان مهردشت گذشت و یه گام به قهرمانی نزدیک تر شد.

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان (یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) شب گذشته دیدار تیم های شهرداری مهردشت و اسفنداباد در سالن کوثر برگزار گردید که در پایان تیم اسفندآباد توانست با ارائه یک بازی زیبا و حساب شده حریف قدرتمند خود را در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25-23، 25-17 و  25-18 شکست دهد و ست دوم را با نتیجه 26-24 به حریف واگذار کند.
با این نتیجه تیم های شهرداری مهردشت و اسفندآباد با 3 بازی و به ترتیب با 6 و 5 امتیاز در مکان اول و دوم گروه قرار گرفتند.تیم اسدآباد با 3 امتیاز از 2 بازی با پیروزی در دیدار دوشنبه شب مقابل تیم بدون امتیاز شهید فلاح زاده کاندیدای حضور در مرحله نیمه نهایی است.
 

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان 93 شهرستان ابرکوه

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان (یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) شب گذشته دیدار تیم های لبنیات اعلا و شاهسوند با نتیجه 3 بر 0 با برتری تیم لبنیات اعلا خاتمه یافت. تیم اعلا در این دیدار توانست در سه ست پیاپی و با نتایج 25-20، 25-23 و 26-24 حریف خود را شکست دهد و به همراه تیم اتومیلان از این گروه به دور بعد مسابقات صعود کند.

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان بخش بهمن

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان در بخش بهمن شب گذشته دیدار تیم های مدرسه والیبال الف و خرم آباد در رده نونهالان با نتیجه 2 بر 0 با برتری تیم مدرسه والیبال الف خاتمه یافت و در رده بزرگسالان تیم شهدای اسفنداباد با نتیجه 2 بر 1 تیم جوانان مهردشت را شکست داد و با 8 امتیاز صدرنشین مسابقات شد.

پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان ابرکوه

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان (یادمان مرحوم محمدحسن پارسا) شب گذشته یک دیدار در سالن کوثر برگزار گردید. در این دیدار تیم های شهید فلاحزاده و اسفنداباد برابر یکدیگر قرار گرفتند که طی آن ابتدا تیم شهید فلاح زاده در ست های اول و دوم پیروز میدان شد و در ادامه سه ست را به حریف خود واگذار کرد و با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.


پیگیری مسابقات والیبال جام رمضان بخش بهمن

در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان در بخش بهمن شب گذشته دو دیدار در سالن شهدای مهردشت برگزار شد که در در رده نونهالان مدرسه والیبال د 2 بر صفر مدرسه والیبال الف را شکست داد و در رده بزرگسالان شهرداری مهردشت 2 بر 1 شهید دهستانی اردی را شکست داد.