پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه
پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

پایگاه اطلاع رسانی هیأت والیبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار و فعالیت های ورزش والیبال شهرستان ابرکوه

پایان مسابقات والیبال جام رمضان سال 92

مسابقات والیبال جام رمضان شب گذشته با برگزاری یک دیدار به پایان رسید. در این دیدار دانشگاه علمی کاربردی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم دهیاری اسدآباد را شکست دهد.
این مسابقات با شرکت 6 تیم بصورت دوره از بیست و هشتم تیرماه آغاز و پس از انجام 15 مسابقه در تاریخ چهاردهم مردادماه با قهرمانی تیم انتظام به پایان رسید.
جدول نهایی مسابقات جام رمضان سال 1392

نظرات 4 + ارسال نظر
خرید اینترنتی 15 مرداد 1392 ساعت 14:19 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

علی 21 مرداد 1392 ساعت 16:55 http://ali-farahmand.blogfa.com

ممنون آقامهدی

سلام دوست من
از وبلاگی که در مورد والیبال زدید ممنونم چون عاشق این ورزش هستم.
بنده قالب والیبال رو آماده کردم و برای وبلاگ نویسان طرفدار این ورزش زیبا قرار داده ام ،لطفا برای حمایت از خود ، این قالب اختصاصی را استفاده کنید.
قالب را دانلود کنید و از این ورزش زیبا وطرفداران آن حمایت کنید
کدقالب را کپی و در قسمت تنظیمات-ویرایش قالب جایگزین کنید
از همکاری شما ممنونم
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.